ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Post Top Ad

Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Ηλεία: Καταγγελία για περιστατικό Θρόμβωσης μετά από εμβολιασμό

https://www.ilialive.gr/live/κοινωνία/63902-ηλεία-καταγγελία-για-περιστατικό-θρόμβωσης-μετά-από-εμβολιασμό.html

Ένα περιστατικό σοβαρής παρενέργειας μετά από τον εμβολιασμό μιας 63χρονης γυναίκας από την Ηλεία, με σκεύασμα της AstraZeneca, είδε το φως της δημοσιότητας σήμερα το απόγευμα, ύστερα από την καταγγελία της ίδιας, στην εκπομπή Live News στον τηλεοπτικό σταθμό mega.

Όπως κατήγγειλε η κα Γαρυφαλλιά Καπετάνη την περασμένη Τετάρτη, 31 Μαρτίου, εμβολιάστηκε και την επόμενη ημέρα το πρωί ένιωσε ατονία, μούδιασμα στα χείλη, έντονο άλγος στα άκρα και οίδημα στο αριστερό της πόδι.

Όλα αυτά όπως ανέφερε χαρακτηριστικά την θορύβησαν αλλά έκανε υπομονή μια μέρα ακόμη, μήπως νιώσει καλύτερα.

Την επόμενη ημέρα και ενώ δεν μπορούσε πλέον να περπατήσει, ο γιος της την μετέφερε στο Νοσοκομείο του Πύργου, όπου εκεί ύστερα από εξέταση που την υπέβαλαν οι ιατροί, διέγνωσαν θρόμβωση και της πρότειναν να κάνει αντιθρομβωτικές ενέσεις.

Ενώ η ίδια όπως υποστηρίζει, ενημέρωσε τους γιατρούς ότι είχε εμβολιαστεί με το εμβόλιο της AstraZeneca δεν ακολουθήθηκε το πρωτόκολλο γι αυτές τις περιπτώσεις, να συμπληρωθεί δηλαδή η σχετική κίτρινη κάρτα, προκειμένου να ενημερωθεί ο Ε.Ο.Φ.

«Αγχώθηκα, έκλαιγα, με πήρε ο γιος μου και ήρθαμε σπίτι» ανέφερε αναστατωμένη η κα Καπετάνη που όπως τόνισε έως τώρα δεν είχε αντιμετωπίσει ποτέ κάποιο πρόβλημα με την υγεία της.

«Έχω τώρα πέντε μέρες που με πονάει το πόδι μου. Στο νοσοκομείο που πήγα μου είπαν ότι έχω θρόμβωση και μου έδωσαν μία τσάντα με ενέσεις. Την προηγούμενη Τετάρτη έκανα το εμβόλιο και την επόμενη μέρα το πρωί σηκώθηκα από το κρεβάτι και δεν μπορούσα να περπατήσω. Το άφησα μία μέρα και είπα ότι θα περάσει. Την επόμενη μέρα ήταν ακόμα χειρότερο και με πήρε ο γιος μου και με πήγε στο νοσοκομείο. Εκεί με εξέτασαν και βρήκαν την θρόμβωση. Εγώ τώρα είμαι ακόμα χειρότερα. Μουδιάζουν τα χείλη μου, το χέρι μου, η μέση μου. Ήμουν μία γυναίκα που δεν είχα κανένα πρόβλημα και από τότε που έκανα το εμβόλιο μου συνέβησαν όλα αυτά τα προβλήματα» ανέφερε χαρακτηριστικά η 63χρονη γυναίκα.

Η κόρη της κας Γαρυφαλλιάς Κωνσταντίνα, αδυνατεί να πιστέψει ότι ενώ προέτρεπε την μητέρα της να εμβολιαστεί, έχει βρεθεί τώρα σε αυτή την κατάσταση.

«Δύο πράγματα μπορώ να υποθέσω, ότι ήθελαν να το αποκρύψουν ή ότι δεν ξέρουν να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Εκτός κι αν δεν είναι σωστά εκπαιδευμένοι και ενημερωμένοι για το τι γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις» δήλωσε αναφερόμενη στον τρόπο που χειρίστηκε το Νοσοκομείο του Πύργου το περιστατικό της μητέρας της.

«Η μητέρα μου πήγε το πρωί στο νοσοκομείο και εγώ επικοινώνησα τηλεφωνικώς το απόγευμα. Δεν έκαναν ούτε καν τα προβλεπόμενα που γίνονται σε αυτές τις περιπτώσεις. Δεν συμπλήρωσαν ούτε την κίτρινη κάρτα προκειμένου να ενημερωθεί ο ΕΟΦ για τις ανεπιθύμητες παρενέργειες, της έδωσαν την αγωγή, τις ενέσεις και την έστειλαν στο σπίτι της. Αυτό ήταν όλο… Έπειτα από δική μου τηλεφωνική παρέμβαση που ζήτησα το λόγο, μου είπαν ότι ο πολίτης είναι υποχρεωμένος να φτιάξει αυτή την κίτρινη κάρτα. Διότι μου είπαν ότι εμπεριέχει προσωπικά δεδομένα και δεν θα μπορούσε ο γιατρός από μόνος του. Και εγώ τους είπα ότι εκεί δεν ήταν η μητέρα μου; Γιατί δεν της είπατε ότι σε αυτές τις περιπτώσεις γίνεται κάτι τέτοιο;

Το μόνο που της είπαν είναι να ενημερώσεις, το κέντρο υγείας εάν θα κάνεις την δεύτερη δόση. Τίποτα άλλο. Εγώ προσπάθησα να επικοινωνήσω με τον ΕΟΔΥ δύο ημέρες συνεχόμενες αλλά καλεί και δεν το σηκώνει κανείς.

Δεν έχει ενημερωθεί κανένας αρμόδιος για το περιστατικό της μητέρας μου έτσι ώστε να διερευνηθεί περαιτέρω» τόνισε η κόρη της 63χρονης γυναίκας.

 


ΠΗΓΗ:ΑΛΦΕΙΟΣ ΠΟΤΑΜΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ:

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ